Wil je een of meer van je artikelen retourneren?
Niet-gepersonaliseerde sieraden kunnen binnen 14 dagen na de bezorgdag op eigen kosten worden geretourneerd (meestal via briefpost met alleen wat postzegels). Een artikel dat niet aan de eisen voldoet, kan worden geruild voor een tegoedbon of een terugbetaling. Gedragen oorbellen, armbanden, ringen en kettingen kunnen om hygiënische redenen helaas niet geretourneerd worden.
Al onze gegraveerde sieraden zijn gepersonaliseerd en hebben een eigen, uniek karakter. Dit soort producten komt niet in aanmerking voor retournering. Indien er een fout is gemaakt tijdens het productieproces van onze sieraden, zullen wij uiteraard samen naar een passende oplossing zoeken. In dit geval of voor meer informatie over retourneren, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Klik hier om je retour aan te maken
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen artikelen of producten die naar elders zijn gebracht voor reparaties, graveringen of wijzigingen van welke aard dan ook.
Wij nemen de verantwoordelijkheid voor reparaties en onze kwaliteit voor de maximale duur van 6 maanden. Maar wij nemen onze kwaliteit zeer serieus en willen garanderen dat elk probleem individueel wordt bekeken.